?

Log in

HEEEEEEEEEEY

ugh Im bored. 
I'm currently at school, English class. I finished our assignments so I figured I'd check my Flist but every second post in there is BLLLL.
I can't watch that in class >___>

I haven't posted something in a long time, I really should revive my LJ XD
buuuut I dont have enough friends to look at it anyway~ and don't get friending memes shut up. :[


btw, does anyone [my 4 friends :D] still watch reborn anime? episode 69 was reeeaally weird. TYL! Lambo dancing with a mini skirt. talk about random. that part wasn't from the manga, right? 
okay, no. I just remembered none of you does.



Nov. 30th, 2007

huh, my first meme on lj. I only have like two lj friends and I think they both did it [well, one did]. so Im just posting it here cus I have to. >:

COMMENT TO THIS POST AND I WILL:

1. Tell you why I friended you.
2. Associate you with something - fandom, a song, a colour, a photo, etc.
3. Tell you something I like about you.
4. Tell you a memory I have of you.
5. Ask something I've always wanted to know about you.
6. Tell you my favorite user pic of yours.
7. In return, you must post this in your LJ.

yeah and on the same note, 

Tags:

LOL WHAT

"shiraa9 has 7,694 pageviews total and her 43 deviations were viewed 6,996 times."

"her 43 deviations were viewed 6,996 times."

"were viewed 6,996 times."

"6,996 times."

"6,996"






.... XD


ooooh, another yamamoto mood c:

Tags:

meh

<spamming>
I really shouldn't be here. but I am. and Im bored :D


^ Image heavy :D

</spamming>

WTF NO WAY

 
WTFWTFWTFWTFWTFFFFFFFFFFFF
TELL ME THIS DID NOT HAPPENED. WHAT THE FUCKING HELL----?!!
I HAD THIS LESS THAN A DAY ON MY DA, H-HOW?! T_______T

ITS SO UGLYYYYY
OF ALL MY REBORN PICS THEY CHOSE THIS ONE?! D:

someone make it go awaayyyyyyy ;___;

Tags:

LOL MY PRIORITIES ARE SO FUCKED UP

 I feel excited about tomorrow. NO, NOT BECAUSE OF MY BDAY. 
Its so weird. Im excited cus Im gonna make a halloween post on [info]hitman_reborn orz||||
today my friends came up to me all like "tomorrow's you're birthday?" "yeah" "......... whoa, HAPPY BIRTHDAY" 
one of my friends even got mad at me for not reminding her? LOL. Im just not that kind of person TwT; I feel awfully uncomfertable to brag just on ANYTHING. orz   I guess Im just too modest sometimes. [also, I bragged way too much about my bday this year 8D;]


HOMG WHAT WAS THAT?! TYL!MUKURO??
OHGOD AMANO WORDS ARE NOT ENOUGH TO EXPRESS MY LOVE FOR YOU!! ;A;
EH. shes way better than Katsura that started improving in the last 3 chapters. DIE LENALEE DIEEEEE.
reborn made me develop a number fetish. and its serious. I think that once in my math homework there was something with "D(1,8)". [just for the record, I DONT like D18]
 tho I never get intrresting numberes orz||||

TEMPORARY LAYOUT LOL

SLEEP NOW SLEEP SLEEP.


it seems like it was 11:56 pm for like ten minutes?

 OH GOD NOOOOO
i just wrote something, andand pressed on something else, and it erased all of my entry UGH. T_T

saying i need more people to ask how to do cuts/lj things cus i seriously fail. cant even get a right cut from the cut button.

also, halloween is drawing near and i've been working on something


yeah, trying to cut again.  see? i really CANT cut.  OH LOL I CAN.